برنامه های کامپیوتر

انواع ترفند ها و آموزش های کامپیوتر و موبایل و دانلود برنامه ها و فیلم ها

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود Internet Download Manager 6.08 build 9 Final قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود

دانلود Internet Download Manager 6.09 build 2 Final قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود

Internet Download Manager 6.09 build 2 Final 

گروه راحت دانلود این دانلود منیجر قدرتمند را به شما پیشنهاد می کند.
Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.

دانلود Internet Download Manager 6.09 build 2 Final قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلوددانلود Internet Download Manager 6.09 build 2 Final قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلوددانلود Internet Download Manager 6.09 build 2 Final قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود

دانلود Internet Download Manager 6.09 build 2 Final قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلوددانلود Internet Download Manager 6.09 build 2 Final قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود

دانلود Internet Download Manager 6.09 build 2 Final قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود دانلود مستقیم  Internet Download Manager 6.09 build 2 Final   با حجم ۴ مگابایت (جهان تصویر)

دانلود Internet Download Manager 6.09 build 2 Final قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود پسورد : www.rahatdownload.com

دانلود Internet Download Manager 6.09 build 2 Final قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود منبع : راحت دانلود

 

 

 

دانلود WinRAR v4.10 Final قدرتمند ترین برنامه فشرده ساز جهان

 

دانلود WinRAR v4.10 Final قدرتمند ترین برنامه فشرده ساز جهان

WinRAR v4.10 Final

 

در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید ۹۹ درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  ۷Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Zو بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و … همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید.

(جهان تصویر)

دانلود WinRAR v4.10 Final قدرتمند ترین برنامه فشرده ساز جهان

دانلود WinRAR v4.10 Final قدرتمند ترین برنامه فشرده ساز جهان دانلود مستقیم WinRAR 4.10 32Bitبا حجم ۲ مگابایت

دانلود WinRAR v4.10 Final قدرتمند ترین برنامه فشرده ساز جهان دانلود مستقیم WinRAR 4.10 64Bitبا حجم ۲ مگابایت

دانلود WinRAR v4.10 Final قدرتمند ترین برنامه فشرده ساز جهان پسورد : www.rahatdownload.com

دانلود WinRAR v4.10 Final قدرتمند ترین برنامه فشرده ساز جهان منبع : راحت دانلود

 

 


Ashampoo Photo Optimizer 4.0.3 Portable - نرم افزار ویرایش تصاویر دیجیتال

 

Photo Optimizerنرم افزاری برای ویرایش و بهینه سازی تصاویر دیجیتالی است. این نرم افزار پرکاربرد محصول کمپانی Ashampoo است که از سایت دانلود رایگان نرم افزار به به اشتراک گذاشته شده است. همه عکس ها نیاز به ویرایش دارند حتی تصاویری که با دوربین دیجیتال گرفته میشوند علاوه بر ویرایش نیاز به بهینه سازی در فرمت و سایز و .. دارند. این ویرایش تصاویر دیجیتال با دارا بودن ابزار های بهینه سازی از قبیل از بین بردن قرمزی چشم که بر اثر فلاش دوربین ها ایجاد میشود و چرخش عکس و تبدیل تصاویر رنگی به سیاه و سفید و ... میتواند نیاز ویرایش ابتدایی را برطرف کند. چنانچه در مراحل ویرایش پس از ذخیره سازی از ویرایش خود منصرف شدید میتوایند عکس را به حالت اول بازگردانید چرا که گرفتن بکاپ در تمامی مراحل ویرایش تصاویر از قابلیت های مورد توجه این برنامه گرافیکی محسوب میشود.

Ashampoo Photo Optimizer 4.0.3 Portable - نرم افزار ویرایش تصاویر دیجیتال

ویژگی های برنامه ویرایش تصاویر دیجیتال

  • بهینه سازی عکس ها تنها با یک کلیک
  • انتخاب و حذف قرمزی چشم
  • چرخش تصویر تنها با یک کلیک
  • تبدیل رنگ تصاویر به سیاه و سفید، قهوه ای و معکوس
  • تنظیم کنتراست و روشنایی تصاویر
  • پشتیبان گیری خودکار برای بازگردانی تصاویر در هر زمان
  • دارای مرورگر تصاویر
  • اضافه شدن منوی جدید برای ویرایش در منوی کلیک راست

دانلوددانلود رایگان نرم افزار ویرایش تصاویر دیجیتال (حجم : 30.1 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : جهان تصویر
 

 

 

GIMP 2.6.12-2 Final Portable- نرم افزار حرفه ای ویرایش تصاویر

برنامه GIMP یکی از نرم افزار های ویرایش تصاویر تحت سیستم عامل لینوکس است که سایت دانلود نرم افزار رایگان نسخه ویندوز آن را به اشتراک عموم گذاشته است. یک نرم افزار گرافیکی آزاد که اکثر قابلیت های فتوشاپ را تا حدودی نصیب خود کرده و نرم افزار دارای قابلیت رتوش تصاویر، تغییر سایز و ... است. در واقع GIMP با دارا بودن قابلیت نصب پلاگین های متعدد محیط ویرایشی گسترده ای را برای شما فراهم میکند. همچنین ترکیب چندلایه و استفاده از افکت ها و الگو های سفارشی باعث ایجاد یک تصویر خارق العاده میشود. رابط برنامه نویسی پیشرفته این نرم افزار شما را قادر میسازد تا تصاویر را بصورت پیشرفته و پیچیده ویرایش و آن های را بصورت دسته ای پردازش کنید.

GIMP 2.6.12-2 Final Portable - نرم افزار حرفه ای ویرایش تصاویر

ویژگی های اصلی نرم افزار ویرایش عکس

  • دارای ابزارهای نقاشی متفاوت از قبیل قلم مو، مداد، رنگ پاش، کلون و ...
  • زوم کردن بر روی عکس ها و نمونه گیری با نهایت کیفیت
  • دارای افکت ها و الگو های سفارشی
  • بیش از 100 پلاگین
  • پشتیبانی از کانال آلفا
  • دارای قابلیت ویرایش پیشرفته و کاملا حرفه ای
  • توانایی باز کردن تعداد نامحدودی از تصاویر
  • دارای ابزارهایی از جمله چرخش، مقیاس، برش و...
  • تبدیل حالت تصویر بصورت مستطیلی، بیضه ای و ...
  • پشتیبانی از فرمت های gif, jpeg, mng, pcx, pdf, png, ps, psd, svg, tiff, tga, xpm و ...
  • پشتیبانی از مسیر SVG برای وارد کردن و استخارج تصاویر

دانلوددانلود رایگان نرم افزار حرفه ای ویرایش تصاویر (حجم : 32.9 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط :جهان تصویر
 

 

 

FDL Messenger 2.0 - دانلود مسنجر چت اف دی ال

گپ یا چت در فارسی اصطلاحی به معنای گفتگوی اینترنتی است. امروزه چت کردن یکی از مهمترین ابزار روزانه کاربران اینترنت شده که توسط آن ارتباطات آسانتر و سریعتر از هر ابزاری صورت می گیرد. بدلیل گستردگی این ابزار مهم اینترنتی نرم افزار های بسیار پیشرفته و کارآمدی در اینترنت موجود میباشد که هر روزه مورد استفاده بسیاری از کاربران است. یکی از قدیمی ترین و به جرات می توان گفت اولین پروتکل پرکاربرد عمومی برای ارتباط چت اینترنتی آی آر سی IRC است. آی آر سی یا گپ رله اینترنتی IRC اولین بار در سال 1988 برای گفتگو های گروهی چت روم به صورت عمومی در محل هایی به نام کانال و همچنین ارتباط شخص با شخص توسط پیام خصوصی طراحی شد.
اما امروزه این پروتکل چت Chat با قابلیت های بسیار خود طرفداران خاصی دارد و دارای ویژگی های بسیاری است که به دلیل انعطاف زیاد اقلب برنامه نویسانی را که به دنبال یک فارسی چت اختصاصی با امکانات مورد نیاز خود می باشند به خود جذب کرده است. سایت دانلود رایگان نرم افزار نیز یکی از طرفداران پر و پا قرص این پروتکل چت می باشد که با ارائه نرم افزار اختصاصی خود FDL Messenger را که بر پایه Mirannda IM می باشد و هنوز راه زیادی برای کامل شدن دارد، محیطی امن و به دور از مزاحمت و اخراج کاربرانی که موجب سلب آسایش و چت مفید دیگران میشود با قوانین اختصاصی فراهم کرده است.

FDL Messenger 2.0 - دانلود مسنجر چت اف دی ال

چت روم اف دی ال دارای روبات های مختلفی از جمله Panjereh که وظیفه محافظت و تشخیص کاربران مزاحم را دارد که در وحله اول با تذکر و در نهایت اقدام به اخراج کاربر مینماید. روبات دیگر با نام Armita یک روبات سخنگو و جذاب است که به گفتگوی کاربران عکس و العمل نشان می دهد و دارای قابلیت های متقاوتی نیز هست. این چت روم فارسی دارای سه درجه کاربری از جمله اپراتور ها که وظیفه مدیریت و نظارت را بر عهده دارند، درجه دوم Voice Operator و User Operator و در نهایت کاربر عادی میباشد که هر کدام قابلیت و خاصیت خاص خود را دارند. همچنین شما می توانید در 4 اتاق با نام FDL و GF که اتاق های عمومی می باشند و همچنین FreeDownload برای کمک آنلاین به کاربران سایت و IRHelp برای راهنمایی کاربران چت روم برای رجیستر کردن نام و دیگر امکانات است. شما همچنین می توانید از چت آنلاین بدون نیاز به نرم افزار از چت فلش و میبیت بهره ببرید.

دانلوددانلود رایگان نرم افزار مسنجر چت اف دی ال (حجم : 4.5 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : جهان تصویر
 

 




:: موضوعات مرتبط: برنامه های کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 5439
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : هاشم پاشایی
ت : سه شنبه 2 اسفند 1387
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی